Monday, May 30, 2011

Amer Khan


haha.arini aku nak share dengan korang tentang seorang yg bernama Amer Khan .haha.sedap kan nama dia :) sebenarnya aku pun tak tahu ape nama dia .so kiteorg yg berkerja dikopitiam ni namakan dia amer khan .okay .macam mana nama Amer Khan tu boleh tercipta ? sebenar nye Amer ni regular customer kopitiam aku .kerja dia kalau datang kopitiam.mesti order milk tea hot (teh tarik lah machaaa) aku rasa dia ni berbangsa pakistan .tapi yg pelik sikit perangai dia ni.asal dia order air jea mesti tak habis minum.tak tau kenapa.dia kata dia tak larat nak habiskan.cawan kopitiam tu memang besar sgt pun haha * bnda kecik jea.Okay,sekarang aku nak bagitau mcam mana nama Amer Khan tu boleh tercipta.kisah bermula bila dia bayar duit menggunakan duit kertas seringgit yg tertera perkataan amer,dan muka mamat ni memang ade mcm bollywood sikit haha.so terciptalah nama tu.tp sekarang dia asal dtg jea dia mintak teh tu setengah cup je.kesian pulak tgok sbb dia byr rm 2.30 untuk setengah cup kecil tu.tapi nak buat mcmana.kalau kopitiam tu family aku punya boleh jugak bagi diskaun :P

No comments:

Post a Comment