Sunday, May 29, 2011

Sekian Lama Tak Menaip

Hi semua ,okay .last update blog ni tahun 2009.woahhh .haha tanpa disedari dah dekat 2 tahun aku tak menaip.yelah ada banyak kerja yang perlu dilaksanakan .bukan sombong tapi asyik sibuk je ,haha *alasan. okayokay sebenarnya ada banyak cerita yg nak dikongsikan dengan korang .yelahhkan takkan blogspot ni dicipta untuk bergosip dan untuk mengutuk je .kan kan :) .haha ,okay ape aku buat sekarang ? sekarang aku masih lagi berkerja .maklumlah result spm dah keluar.tadelah bagus sgt .Alhamdulillah .okaylah org cakap .haha .sambung belajar ? diploma in management ? accounting ? hushh pening aku fikir .result tak bagus mana .nak belajar yg dashat dasshhhat.setakat ni tade satu universiti kerajaan pun yang offer,jd terpaksalah tunggu rayuan upu untuk ke ipta .yg mana dapat aku pergi jela .kalau tak dpt ke ipts lah jawabnye .tp..ade tapi .haha .mintak-mintak dpt ipta .korang doa doa kan lah ye :)

No comments:

Post a Comment